REHVIDE TAASTAMISE VALDKONNAS REVOLUTSIOONI PÕHJUSTANUD EELVULKANISEERITUD TURVISERÕNGAS:



Ringtread turviserõngaste tootmisel on järgitud väga lihtsat tehnoloogiat: rehvid on ümmargused ning liiguvad töötamisel ringiratast, seega peab kulunud turvise asendamiseks kasutatav uus turvis olema perfektse ümmarguse kujuga, et rehvimantliga täiuslikult sulanduda ning sellega ühtne tervik moodustada.
Nende nõudmiste täitmiseks on loodud Ringtread, üks ja ainus eelvulkaniseeritud turvisematerjal, millel on täiuslik ratta kuju.
Rõngakujulisel turviseribal puuduvad ühenduskohad. Ringtread istub rehvimantlile täiesti pingevabalt ja deformatsioonideta ning aitab sel moel vähendada töötlemisaegu ja materjalikulu.



 

RINGTREAD FREESIMISTEHNOLOOGIA
Nõgusprofiilid sobituvad täiuslikult turviserõnga kumerustega. Turvise jaguneb kogu mantli pinna ulatuses ühtlaselt, tagades seega turvise ja mantlivahelise maksimaalse nakkuvuse. Eeliseks on parem jõudlus maanteel ning rehvi pikem eluiga.
 
TRADITSIOONILINE FREESIMINE
Tasapinnalise turvise traditsioonilisel freesimisel ei õnnestu turvisejääke rehvimantlilt ühtlaselt eemaldada.

Selle tagajärjel tekivad deformatsioonid ja nõrgad kohad, mis põhjustavad rehvi ülekuumenemist. Lisaks peab tasapinnaline turvis järgima mantli kumerusi. Nii tekivad suuremad pinged turvise ja mantli vahel, mis omakorda rehvi eluiga vähendavad.
 
        

RINGTREAD VULKANISEERIMINE
Turviserõnga vulkaniseerimine toimub kogu ringjoone ulatuses täiest ühtlaselt. Eelisteks on täiuslik välimus ning turvisemustri ühtlane paiknemine.
 
TRADITSIOONILINE VULKANISEERIMINE
Muster võib turvise eraldus/ühenduskohtades muutuda. Selle tulemuseks on suurem turvise eraldumise oht.