RINGTREAD esindab ainsat rehvitaastussüsteemi, mille puhul kasutatakse eelvulkaniseeritud, ühenduskohtadeta turviserõngaid, mida on võimalik rehvimantliga ühendada ilma, et turvisemuster veniks või deformeeruks. RINGTREAD tagab tänu soonte ja turviseplokkide täpsusele ja asetusele hea veovõime ka kõige nõudlikumatel pinnastel.

Sarnaselt uute rehvidega on iga RINGTREAD rehviprotektor valmistatud eraldi, kesktõmbepressi kasutades, mis võimaldab toodetavale turvisele lõpliku kuju andmist alles pärast seda, kui see paigaldatakse taastatavale rehvimantlile, ilma pinguldamise või deformatsioonideta, mis võiksid rehvi jõudlust kuidagi kahjustada ning ilma ühenduskohata, mis on rehvi taastamisel turviseribasid kasutades möödapääsmatud.

RINGTREAD ühendid sarnanevad parimate uute rehvide tootmiseks kasutatavatega ning on spetsiaalselt välja töötatud konkreetsete taastatavate rehvide tarvis. Iga rehvirõnga eraldi tootmine annab võimaluse vulkaniseerimisparameetreid täpselt valida, arvestades seejuures turvise mustri tüübiga ning kasutatava ühendiga ning tagades optimaalsete tulemuste saavutamise igas olukorras. Eelvulkaniseeritud turviseribad, mida kasutatakse traditsioonilisel taastamisel, on peamiselt toodetud mitmetasandilisi lamepresse kasutades ning seejuures rakendatakse kõikide pressi abil töödeldavate turvisevormide osas samu vulkaniseerimisparameetreid (temperatuur, surve, aeg).

Lisaks on RINGTREAD ühenduskohtadeta protektorite valmistamiseks kasutatud HP ühendeid, mis sobivad ka madalatele temperatuuridele ning tagavad maksimaalse haardevõime ka talviselt ohtlike teeolude korral. Peamiseks nimetatud spetsühendite kasutamise eeliseks on parem elastsus madalatel temperatuuridel, väiksem veeretakistus ja turvisekummi pikem eluiga ka väga abrasiivsetes tingimustes. Lisaks võimaldavad HP ühendid rehvi kasutamist madalamatel temperatuuridel ka tingimustes, mis toovad endaga kaasa ülekuumenemise, vähendades rehvide väsimist ja tagades nii rehvide pikema kasutusaja.

RINGTREAD turviserõngal puuduvad ühenduskohad ning see sobitud ideaalselt mantlile, olemata pinges või deformeerumata. Selle kasutamisel on garanteeritud lühemad töötlusajad, raiskuminevad materjalikogused on väiksemad ning rehvide jõudlus on uutega võrdne ning sageli paremgi.



NELI HEAD PÕHJUST MIKS KASUTADA REHVIDE TAASTAMISEKS JUST

RINGTREAD TEHNOLOOGIAT:


SUUREM KOKKUHOID - VÄIKSEMAD ALGINVESTEERINGUD, VÄIKSEM KÜTUSEKULU



RINGTREAD rakenduse esmaseks ja kõige paremini tajutavaks eeliseks on asjaolu, et see maksab vaid poole uute kõrgekvaliteetsete rehvide hinnast, sellal kui samaväärne turvalisus ja usaldusväärsus on siiski tagatud.

Nii turvis kui turviseta profiil on igasuguste deformatsioonideta, tagades tänu loomulikult ümarale kujule ning ühenduste puudumisele mantlile paigaldatud turvisel vähendatud ning ühtlase veeretakistuse.

Veeretakistust aitab omakorda vähendada ka äärmiselt elastsete komponentide kasutamine. Tulemus: väiksem kütusekulu ning märkimisväärne kokkuhoid, eeskätt keskmise pikkusega ja pikkadel distantsidel.

 
VEELGI TÖÖKINDLAM - TIPPTASEMEL TEHNOLOOGIA TAGAB MAKSIMAALSE TURVALISUSE

Uuenduslik laserkontrollisüsteem leiab nii enne kui pärast taastamist rehvi mantlilt üles kõik defektid. Sel moel tagatakse rehvi sobivus taastamiseks ning valmistoote absoluutne terviklikkus.

RINGTREAD kahe raadiusega freesimisprotsessi tulemusel eemaldatakse kulunud turvise pinnalt kummijäägid, järgides seejuures rehvimantli kumerust. Tehnoloogia tagab kasutatava turviserõnga individuaalse sobivuse konkreetse profiiliga.

Sel moel on tagatud pingevaba ja täiuslik nakkumine mantli ja turvise vahel. See aitab vähendada rehvi kuumenemist, suurendades sel moel selle vastupidavust. Ühenduskohtade puudumine välistab turvise eluiga lühendada võivate nõrkade kohtade tekkimise.
 
PIKEM LÄBISÕIT - SUUREM KULUMISKINDLUS, PIKEM LÄBISÕIT KÕIKIDEL TEEKATTETÜÜPIDEL

RINGTREAD turviserõngad on valmistatud radiaalsetes terasvormides – täpselt nagu uued rehvid – ning see tagab soonte ja kõrgendite täpse paiknemise ning deformatsioonide  puudumise  rehvimantlile paigutatud turvise mustris. Nii ei satu ohtu rehvi jõudlustase ning selle kulumine on aeglane ja ühtlane.

Rõngasturvise materjalideks on erikoostisega komponendid, mis taluvad suuri hõõrdejõude kõigil pindadel, tagades nii turvise pikema eluea.
 
PAREM HAARDEVÕIME - TÄIUSLIK JÕUDLUS KÕIKIDES TEEOLUDES

Tänu RINGTREAD turviseribade ümarale kujule ning ühenduskohtadeta ehitusele puuduvad turvisemustris deformatsiooni ja katkestuskohad, mis omakorda tähendab seda, et igasuguse mustriga rehvidele iseloomulikud omadused toimivad endiselt muutmata kujul.

See omakorda tagab parima võimaliku haardevõime ning turvise maksimaalse nakkuvuse ka kõige libedamates teeoludes. Kõikide talverehvide mustrite tootmisel on kasutatud spetsiaalseid ühendeid. Nakkuvus on suurepärane ka kõige libedamatel pindadel ning madalatel temperatuuridel.