REHVIMANTLITE  KONTROLLIMINE

Rehvide taastamisprotsessi esimeseks etapiks on kontrollimine.

RINGTREAD tootmispõhimõtete kohaselt on kogu protsessi oluliseks elemendiks seadme operaatori oskused ning kombinatsioonis kindlaks otstarbeks kohandatud masinatega annab see võimaluse taastamisele kuuluvate mantlite täpseks valimiseks.




Marangoni ITT kontrollsüsteemi osaks on vaakumkeskkonnas kasutatav shearography-masin, mille lasersüsteem leiab ja tähistab kõik võimalikud eraldumiskohad mantli karkassis. Võrreldes senikasutatud mittedestruktiivsete  tehnikatega on tegemist oluliselt täpsema ning töökindlama kontrollimetoodikaga, mis annab võimaluse äärmiselt heade jõudlusnäitajate saavutamiseks rehvide taastamisel, tagades ühtlasi rehvide konstruktsioonilise terviklikkuse.
 
REHVIMANTLITE  FREESIMINE

Freesimise teel eemaldatakse rehvimantlilt vanad protektorijäägid ning valmistatakse pind ette turviserõnga paigaldamiseks.



Marangoni Retreading Systems freesid on  täisautomaatsed.  Freesimismasinad tekitavad mantli mõõtmetele vastava individuaalse profiili, mis omakorda tagab maksimaalse nakkuvuse ja optimaalse haardepinna (teepinnaga kokkupuutuva pinna pindala) pärast taastatud rehvi paigaldamist sõiduki alla.
 
BLACK SWAN  - UUS TEHNOLOOGIA TIHENDUSKUMMI KASUTAMISEKS



Marangoni Retreading Systems poolt RINGTREAD rehvide taastamistehnoloogia osas pakutavad uuendused ei lähtu mitte üksnes taastamisprotsessi maksimaalse automatiseerimise vajadustest, vaid keskenduvad ka Euroopa Komisjoni poolt CO2 emissioonide osas kehtivate ning üha rangemaks muutuvate piirangute järgimisele ja keskkonnanõuete täitmisele.

Black Swan tehnoloogia muudab tihenduskummi kasutamise täisautomaatseks protsessiks, vältides seega liimainete kasutamise vajadust ja hoides ära lahustiaurude sattumise atmosfääri. Ühtlasi on üheainsa masina abil võimalik täita väiksemaid tühikuid ning rehvide külgseinu üles ehitada ja tugevdada.


 
REHVIDE TAASTAMISSEADMETE UUS PÕLVKOND

"Ringbuilder" rehvide taastamisseadmete uus põlvkond võimaldab tihenduskummi kandmist otse mantlile ning sellele järgnevat turviserõnga paigaldamisest üheainsa täisautomaatse seadme abil. Tegemist on protsessiga, mille järel rehv on vulkaniseerimiseks valmis.



RINGTREAD rehvide taastamisseadmed paigaldavad ja tsenteerivad turviserõnga automaatselt mantlile ning tõmbavad selle keerlema, tagades sel moel rõnga ühtlase ja tasakaalustatud ühendamise mantliga.

Kirjeldatud protsessi tulemusel on tagatud rõnga 100% ühtlane paigaldamine kogu rehvi ümbermõõdu ulatuses – ilma ühegi deformatsioonita.

Tegemist on äärmiselt kiirete ning täpsete masinatega, kogu protsess on automatiseeritud ning sellest tingitult on välistatud inimliku eksimuse võimalus.
 
RIPPTEE



Ripptee võimaldab rehvimantlite teisaldamist ühest tööjaamast teise ilma kordagi maapinda puudutamata. Nii on välistatud nende saastumine mustuse ja võõrkehadega.

Kirjeldatud omadused tagavad tööprotsessi katkematud kulgemise ning võimaldavad kõrgete kvaliteedinõuete täitmist.
 
AUTOKLAAV 

Turvise paigaldamise järel tuleb rehv turviserõnga ja mantli täieliku ühendamise tagamiseks vulkaniseerida.



Soovitud tulemuse saavutamiseks kantakse  taastavale rehvile õhuke Marangoni tihenduskummiriba ning vulkaniseeritakse rehvi seejärel autoklaavis kindlal temperatuuril, teatud aja ja rõhu tingimustes. Selle tulemusel luuakse mantli ja rõnga vahel püsiv ühendus ning individuaalsetest komponentidest saab kvaliteetne rehv.

Marangoni  autoklaavid on varustatud seadmetega, mis võimaldavad töötsükli kontrollimist ja vastavate andmete esitamist.

Kõik eelpool kirjeldatud toimingud moodustavad täisautomaatse tsükli osa. Nii on tagatud mitte üksnes suurem tootlikkus, tööjõuvajaduste vähenemine ja töötlemisaegade lühenemine ja sellest tulenev üldine kokkuhoid, vaid ka keskkonnahoid.